Militair tenue taboe

Hier staat het nieuws over de maand september 2014
administrator1
Site beheerder

Militair tenue taboe

Berichtdoor administrator1 » 27 sep 2014, 17:36

Ja hoor. Ook hier draait onze overheid als laffe jakhalzen de wereld om. In plaats van trots te zijn op onze militairen en ze op alle mogelijke fronten te steunen geven ze zoals gewoonlijk weer niet thuis. Iedere militair zou wat mij betreft vanaf heden gewapend de straat op moeten gaan. Dan kunnen ze zich bij calamiteiten tenminste verweren in plaats als een willoos schaap onthoofd te worden. Onze politici gaan echter " jihadistensteden" op de hoogte stellen zodat plaatselijke besturen hun maatregelen kunnen nemen? Iedere normale Nederlander zou alle isis sympathisanten oppakken en subiet ons land uittrappen. Nee hier niet, we geven liever extra kapitalen uit om het soort in de gaten te houden waarbij de belastingbetaler knarsetandend moet toezien waar haar gelden aan worden besteedt. Strijders (islamfanaten) die in oorlogsgebied zijn geweest worden onthaald, begeleid door een leger aan hulpverleners en geen strobreed in de weg gelegd om hier straks een aanslag te plegen. Schaamteloos vertoon van onze overheid waarbij ik me steeds meer ga schamen om een Nederlander te zijn.

Terug naar “September 2014”