Ik ben premier ?

Wat zou er met spoed moeten plaats vinden om ons land weer leefbaar en financieel draagkrachtig te maken ?
administrator1
Site beheerder

Ik ben premier ?

Berichtdoor administrator1 » 24 jul 2014, 21:06

Wat zal ik dan eens gaan doen ?

1 kinderbijslag per direct stop zetten naar alles wat moslim is (buiten degene die zich hebben weten te integeren)
2 ontwikkelingshulp volledig aan defensie geven
3 de moskee die radicaal is direct sluiten
4 geen haat iman komt het land meer in
5 jihadisten worden terug gestuurd naar waar ze gevochten hebben
6 hoofddoeken in publieke functies worden nergens meer toegestaan
7 besnijdenissen van jonge meiden worden bestraft met castratie van de vader
8 loverboys worden voor de eerste x bij een lang gestrafte gevangene geplaatst (2de x castratie)
9 verbod tot oproep tot het gebed middels luidsprekers (het is hier NL en geen achterlijk islamland)
10 mannen met lange gewaden krijgen geen uitkering meer (ze komen zo nooit aan een baan)
11 uitkeringen alleen bij mensen die correct Nederlands kunnen spreken
12 geen euro meer aan kinderbijslag of andere uitkeringen naar het buitenland

Dit zijn er zo maar een paar . Deze maatregelen brengen kapitalen op en zorgen ervoor dat nieuwe Nederlanders maar EEN ding willen en dat is integreren . En dat is nu precies wat er gebeuren moet. Niks geen land in een land maar ALLEEN NEDERLAND is belangrijk en verder NIETS !!

administrator1
Site beheerder

Re: Ik ben premier ?

Berichtdoor administrator1 » 03 aug 2014, 18:24

Helaas zal niet gebeuren en toch wordt het de hoogste tijd. De toekomst ziet er gevaarlijk uit. Het soort gaat tekeer als of ze in hun eigen (achterlijke ) land zijn en denken dat ze het hier voor het zeggen hebben. En eigenlijk schiet dat al lekker op. Nodig moet er actie komen !!! Van de overheid is weinig te verwachten helaas !! Burgers zullen het zelf moeten gaan doen !!

Terug naar “Hoe krijgen we Nederland weer op de rit ?”