Ingezonden door werkgever

Hier staat het nieuws over de maand juni
administrator1
Site beheerder

Ingezonden door werkgever

Berichtdoor administrator1 » 04 jun 2010, 21:15

Als werkgever wil ik graag wat aan u kwijt. Waarom denkt u nu dat er zoveel mensen thuis zitten ? Door toedoen van JULLIE (vakbonden) !!! Duizend en een regel, volkomen rechteloos mogen we op elke hoek van de straat iemand aannemen maar als we er (noodgedwongen) weer vanaf willen dan krijgen we o.a. met JULLIE te maken. Ontslagvergoedingen, procedures, rechters en een achterlijke vakbond. Nou daar zit werkverstrekkend NL op te wachten. De jeugd zit thuis en blijft voorlopig thuis zitten als JULIE niets aan deze waanzin doen. Soepel ontslag is de enige oplossing voor de problematiek met de jeugd en niets anders. Wij betalen en moeten ook kunnen bepalen. Dat is nu totaal niet aan de orde. De verhoudingen zijn totaal uit het verband getrokken, het gaat nergens meer over. Onlangs heb ik 4 medewerkers moeten ontslaan. Gelukkig met wederzijds goedvinden. Wel moet ik 6 maanden bij betalen terwijl ik al waanzinnige premies (aan de overheid) heb moeten betalen (bijna de hoogste ter wereld). Door drukte zou ik ze alweer terug willen nemen maar doe dat niet meer. Al dat gedoe rondom ontslag is dusdanig frustrerend dat ik er geen zin meer in heb. Lekker verstandig zijn JULLIE bezig. Bij ontslag zou IK moeten mogen bepalen wie ik wil ontslaan. Dan wordt ik 10 jaar ouder, vindt ondernemen 10 maal zo leuk en ik verdien dan 10 maal zoveel (betaal dus ook veel meer aan de BV Nederland !!!) . Luibakken en onproductieve mensen komen dan in de WW en die horen daar gewoon thuis (moeten ze maar beter hun best gaan doen) . Verder nog een tip. Verlaag voor alle werknemers de loonbelasting vanaf 40 jaar met 5 % per jaar. Blijven oudere werknemers allemaal in dienst van de werkgever, de ergste druk gaat van de ruggen af en de vakkennis blijft in de bedrijven. Eenvoudige uiterst handige oplossing.

Dan zie ik op de homepage van de fnv (www.hoelangmoetiknogzitten.nl )ook nog eens een meid met een hoofddoek en daar moeten wij dan zeker blij van worden. Moet je daar weer allerlei regels voor gaan invoeren. Ze moeten kunnen bidden, speciaal eten, hoop commentaar en als je zo’n meid wil ontslaan komt de halve familie je even opknappen. Allemaal niet waar natuurlijk maar dat is de praktijk. Pas je aan en dan is alles mogelijk in ons land. Met een hoofddoek val je gelijk al een heel eind terug. Werkgevers zijn niet achterlijk zoals bv een vakbond. De gebeurtenissen rond de bejubelde allochtone medemens en het verstrekken van werk hebben zeer veel werkgevers aan de live ondervonden. Dat gaat dan heel snel de ronde met alle gevolgen van dien. Ik heb ook met alle goed bedoelingen 2 marrokken in dienst gehad. Nou, geloof me NOOIT meer !!!

Terug naar “Juni 2010”